sobota, 4 października 2014

Student

Ostatecznie w Środę wybrałem się na spotkanie organizacyjne do Sosnowca na Wydział Filologiczny. Odebrałem indeks. Już dwa dni były zajęcia. Od przyszłego tygodnia będzie ten dyktafon do nagrywania. Z niektórymi wykładowcami udało się ustalić formę i sposób zaliczenia przy pomocy asystentki. Z angielskiego jestem w grupie B2, czyli tak jak chciałem. Z rosyjskiego jestem w grupie od podstaw. Z PNJR (praktyczna nauka języka rosyjskiego) pisanie będę zaliczał pisząc prace na maila co miesiąc i w ten sposób będę zaliczał kolokwium. Nie wiem jeszcze jak będzie z innymi częściami PNJR, ale wszystko w swoim czasie. Dobrze, bo opanuję klawiaturę rosyjską na komputerze. W 1 semestrze będę miał zaliczenie, a na koniec 1 roku egzamin z tego przedmiotu. Z praktycznej nauki angielskiego też będę zaliczał kolokwia przez platformę e-learningową i będę wysyłał wypracowania na maila. Jeśli chodzi o zaliczenia i egzaminy to będziemy ustalać jeszcze. Jeszcze z jednego przedmiotu będę miał test jako zaliczenie z 30 lub 60 pytań. Ponad 50% poprawnych odpowiedzi muszę mieć, by zaliczyć przedmiot historia Rosji, który mam tylko w 1 semestrze. Jeszcze z innego przedmiotu egzamin ustny będzie. Z czasem dowiem się wszystkiego co i jak. Dużo jest pisania o tym. W sumie najważniejsze rzeczy udało mi się Wam przedstawić. A i jeszcze będę miał ukraiński przez 1 semestr. To chyba tyle. Na razie nie mam dużo pracy w domu, ale za jakiś czas będzie tego więcej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz