wtorek, 28 października 2014

100-tny post

Dobiłem setki pod względem liczby postów na moim blogu. W poprzednim miesiącu padł rekord ilości postów w jednym miesiącu. W tym miesiącu nie ma co mówić o rekordzie, co najwyżej mogę tylko sobie o tym pomarzyć. W zeszłym miesiącu była okrągła Dziesiątka, a teraz mam okrągły Setny post. Doba czasem staje się za krótka, żeby zajrzeć na bloga i napisać posta, ale jak mam chwilę wolnego czasu to Tu zaglądam. Postanowiłem zrobić to dzisiaj.

Niestety nie mam dobrych wieści jeśli chodzi o koncert, bo koncertu dla Szymona w tym roku nie będzie. Będzie po Nowym Roku 31 stycznia 2015. Nic na to nie poradzę. Akurat w tym czasie zaczyna mi się sesja zimowa na której muszę być na egzaminach, bo muszę być Tam osobiście, obecność jest obowiązkowa. Trwa od 28 stycznia do 10 lutego. Jak będę zdrowy to będę na koncercie. Na razie o tym nie myślę. Skupiam się na tym, co jest teraz.

Za niedługo stworzę osobnego bloga na którym będę pisał posty po angielsku. Nie wiem do końca kiedy to będzie, ale myślę, że do miesiąca, góra dwóch chciałbym zacząć. Jak mi starczy czasu to wezmę się za funpage'a na Facebooku. Plany mam spore. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się zrealizować, a jak wszystkiego nie zrealizuje, to chociaż część z tego.     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz