sobota, 11 października 2014

Świetlica dla dzieci niepełnosprawnych „Uśmiechnięte Promyczki”

Studia już mi się rozkręciły. Pracy jest dużo. Na brak nauki nie mam co narzekać, bo jest sporo materiału do przerobienia. Wszystko staram się robić na bieżąco, w miarę dokładnie. Przede wszystkim dobra organizacja czasu jest ważna u mnie, bo bez tego byłaby totalna klapa. Miałem w planach parę dni wcześniej napisać posta na blogu, ale dopiero dzisiaj udało mi się znaleźć na to czas.
W miarę możliwości korzystam z pogody, w końcu mamy piękną polską złotą jesień. Dodatkowo mam jeszcze te kursy językowe. Za dwa tygodnie będę miał już połowę godzin wyrobione z nich.

Mam jeszcze prośbę do czytelników mojego bloga. Tak więc, moja rehabilitantka Pani Ela ma Fundację "Promyczek", która bierze udział w konkursie Fundacji Aviva To dla mnie ważne. Fundacja "Promyczek" chce stworzyć świetlicę dla dzieci niepełnosprawnych „Uśmiechnięte Promyczki”. Aby mogło to zostać zrealizowane potrzebne są Wasze głosy na inicjatywę Świetlica dla dzieci niepełnosprawnych „Uśmiechnięte Promyczki”.
Wystarczy kliknąć w link poniżej:
https://todlamniewazne.pl/inicjatywa,795,swietlica-dla-dzieci-niepelnosprawnych-usmiechniete-promyczki.html

Następnie kliknąć "ZAGŁOSUJ", potem wpisać swojego maila, kod pocztowy i kliknąć "Oddaj głos!". Na Waszą skrzynkę mailową przyjdzie mail z potwierdzeniem oddania głosu. Należy go odczytać i kliknąć "Potwierdzam oddanie głosu" i jak to zrobimy to już oddaliśmy głos. Głosować można z interii, onetu, wp, g-maila i z wielu, wielu innych stron. Bardzo proszę Was - drodzy czytelnicy o oddawanie głosów. 
Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz