czwartek, 16 października 2014

19-ste urodziny

We wtorek 14 października obchodziłem swoje urodziny. Impreza urodzinowa odbyła się w piątek tydzień temu. Było całkiem fajnie, pośmialiśmy się i pogadaliśmy w doborowym towarzystwie. 

Oczywiście nie mogło zabraknąć tortu:




















Tort był pyszny. Zdmuchnąłem wszystkie świeczki i pomyślałem życzenie. Kolejny rok już za mną. W przyszłym roku już będzie dwójka z przodu u mnie.

Zeszły weekend był na prawdę jednym z najładniejszych weekendów, jeśli chodzi o pogodę. W sobotę trochę pospacerowałem, a w niedzielę wybrałem się na II Bieg po serce zbója spod złotej górki. W tym roku pogoda dopisała, więc się wybraliśmy z mamą. W zeszłym roku nie udało mi wybrać ze względu na pogodę. Przeszliśmy okrążenie trasą pieszą. Przy okazji spotkałem się z moją rehabilitantką. Pomagała przy organizacji tego biegu. Na sam koniec zrobiłem sobie fotkę




















z Kubusiem Puchatkiem. 

Ogólnie pozytywnie będę wspominał tegoroczny Bieg Zbója. Jak będzie w przyszłym roku to też się wybiorę.

PS. 
Weekend jak najbardziej można zaliczyć do udanych. To tyle. Teraz znikam się uczyć, bo jest trochę do nauki. Pozdrawiam Was i życzę Wam miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz