poniedziałek, 25 sierpnia 2014

5 tygodni

Wakacje u niektórych pomału dobiegają końca, za tydzień wrzesień. A mi pozostało bite 5 tygodni do rozpoczęcia studiów. Ale już nie mam obaw, że nie znajdę asystenta, czy coś, bo już asystentkę znalazłem. Dzisiaj dzwoniłem do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych i dopiero w przyszłym tygodniu będę mógł załatwić resztę formalności związanych z asystentem. Asystentka też już o tym wie więc spoko. Ponadto będę musiał jechać do Katowic do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, bo chcą mnie zobaczyć i w ogóle. Cieszę się, że będę mógł tam pojechać, ale jeszcze pozostaje mi kwestia załatwienia transportu. Chciałbym to też załatwić, żeby nie było problemu potem i żeby nie trzeba było kogoś na szybko załatwiać. Chce to załatwić i tyle. W sumie dobrze, że w przyszłym tygodniu będę to załatwiał, bo jakieś przeziębienie mnie złapało więc pewnie uda mi się wyzdrowieć do tego czasu. Ta pogoda też jest dziwna czasami, raz ciepło, a raz zimno więc przeziębienie można złapać do strzału. Co prawda teraz katar złapałem od mamy, ale to nigdy nie ma reguły. Kontakt z bakteriami mamy na co dzień więc czasem można coś od kogoś złapać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz