sobota, 7 lutego 2015

"Dla Szymona"

Sesje można uznać za zaliczoną. Jeszcze z jednego przedmiotu nie mam oceny, ale wydaje mi się, że powinno być dobrze. Połowę przedmiotów zaliczyłem na 5, a z literatury dostałem 3, ale najważniejsze, że zdane. Teraz mam spokój od nauki do 18 lutego co najmniej. Staram się korzystać z wolnego.

Jeszcze mam nowinę dla Was. A mianowicie, w piątek 13-tego lutego 2015 roku odbędzie się z inicjatywy Liceum ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie, którego to jestem absolwentem. Odbędzie się impreza charytatywna. W programie imprezy przewidziane są spektakle i monodramy przygotowane przez grupę teatralną "C'est la vie" oraz występy solistów chóru "Dysonans". Więcej pisze pod tym linkiem: https://www.facebook.com/pages/LO-Andrych%C3%B3w/171876566171722?fref=nf

   
PS.
Muszę przyznać, że się nie spodziewałem takiej inicjatywy liceum, ale jestem bardzo wdzięczny tym osobom, które postanowiły coś takiego zorganizować. Cieszę się :)    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz