czwartek, 15 stycznia 2015

Dobrze i nie

W ciągu ostatnich paru dni trochę się pozmieniało u mnie, a w zasadzie mam parę dobrych i tych mniej dobrych wieści. Zacznę od tych dobrych. Pisałem tam kiedyś, że utrzymuje kontakt z niektórymi wykładowcami przez maila. No i właśnie ostatnio Pani z angielskiego zapytała mnie w mejlu na temat Cambridge First Certificate, w skrócie FCE czy zdawałem taki egzamin i czy chciałbym go zdawać? Oczywiście odpowiedziałem na wiadomość, że nie zdawałem, ale chciałbym. Dostałem więcej informacji na ten temat i teraz muszę się nad tym zastanowić. Zobaczę jak mi będzie szło w drugim semestrze, bo pierwszy rok na filologii nie należy do najłatwiejszych. Chodzi po prostu, o to, czy ja znajdę na to czas, bo jak nie znajdę to nie ma sobie też co dokładać na siłę, wiadomo jak jest. Chociaż nie wątpię, że każdy certyfikat językowy częściowo ułatwia znalezienie pracy. FCE z tego co wiem to już jest poziom B2 - średnio-zaawansowany wyższy, więc dość wysoki. Na pewno nie pozostawię tej sprawy. Będę miał to na uwadze oczywiście i jak będzie wiadomo jak będzie wyglądał u mnie drugi semestr to wtedy podejmę decyzję. Myślę, że dobrze jest trochę poczekać i przemyśleć sprawę, jak jest taka możliwość, niż tak na łapu capu, zbyt pochopnie podjąć decyzję. Do Sosnowca w tej sesji najprawdopodobniej pojadę raz lub dwa razy.

Jeszcze mam mniej dobrą wiadomość. A mianowicie na dzień dzisiejszy Koncert dla mnie w tym roku jest odwołany. Nie będzie go 31 stycznia 2015 roku. Kiedy będzie nie wiem. Nie zostaliśmy poinformowani. Dopiero jak mama zadzwoniła to się o tym dowiedziała. Uważam, że to jest bardzo nie ładne, że dowiadujemy się o tym blisko 2 tygodnie przed "planowanym" koncertem. Jestem zły na to, żeby nie powiedzieć gorzej, ale teraz też mam inne rzeczy na głowie. Sesji nikt za mnie nie zda. Muszę to zrobić sam. Większość przedmiotów opanowana już jest, więc powodu do niepokoju nie ma i dobrze. Co prawda jeszcze parę zostało rzeczy, ale wszystko jest u mnie zaplanowane.           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz