wtorek, 4 lutego 2014

Kursy

W końcu mam o czym napisać, bo coś nowego się wydarzyło. A mianowicie, moja Mama brała kiedyś udział w projekcie z UE pt. "Damy sobie radę". Nie mogłem wziąć w nim udziału, bo nie miałem 16 lat wtedy. Jednak teraz mam już 18 lat, więc postanowiłem wziąć udział w projekcie, bo jest dla niepełnosprawnych i ich opiekunów. Z tego projektu będę miał rehabilitacje i jakieś dwa kursy do wyboru. Wybrałem sobie angielski zaawansowany, bo na studia muszę jak najwięcej umieć. Jeszcze mam jeden kurs do wyboru, ale nie za bardzo wiem co wybrać. Do piątku muszę dać odpowiedź. W sumie wszystko miałbym mieć po maturze jakby dobrze poszło. Wszystko w domu, więc myślę, że warto. A propos tego drugiego kursu to już sam nie wiem co wybrać. Może wziąć drugi język albo coś innego. Szkoda, że nie jestem bardziej sprawny, bo mógłbym robić sobie wtedy prawko, a tak to muszę coś innego znaleźć dla siebie. Jeszcze poszukam czegoś o tym w necie. Wujek google powinien pomóc. 

Fajnie, że się cieplej zrobiło, bo okno mam otwarte i nie jest mi zimno. Jeszcze dwa miesiące  i może zacznie się robić wiosna. Będę mógł poczuć większą swobodę ruchów i ten wietrzyk wiosenny. Tylko żeby żadnego śniegu nie było i będzie dobrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz