piątek, 21 lutego 2014

Ostatnie 10 dni

W końcu postanowiłem coś napisać, bo nie było mnie tu ponad 10 dni. W tym czasie nic się nie wydarzyło. Ferie przeleciały bardzo szybko, aczkolwiek zdążyłem coś powtórzyć i odpocząć. Teraz nie ma lekko - trzeba uczyć się na maxa, teraz już do końca kwietnia harówka, potem matura, następnie dostać się na studia i potem odpoczynek, jak wszystko się uda. To scenariusz na najbliższe pół roku. Pewnie w między czasie coś ciekawego się wydarzy. Na wspomnianych wcześniej rzeczach będę się koncentrował, aczkolwiek też będę chciał gdzieś pojechać jak się ciepło zrobi na zewnątrz. Gdzie to jeszcze czas pokaże i jeszcze tego do końca nie wiem. Pierwsze wszystko trzeba pozdawać, a potem można myśleć o wakacjach.

W którymś z ostatnich postów pisałem o respi i baterii dodatkowej do respi. Sprawa nowego respi już załatwiona. Mama dzwoniła do HELPu o dodatkową baterie do respi i powiedzieli, że na razie nie mają na stanie, ewentualnie mogę wypożyczyć na lato. No nie zbyt fajnie, bo chciałem dostać ją na stałe, a nie na 2 miesiące. Ale wiadomo trzeba się cieszyć z tego co mogą mi zaoferować.

Teraz zmienię trochę temat i nawiąże krótko do mojej studniówki, bo mam zdjęcia. Mam tylko jedno, bo nie udało mi się więcej znaleźć na stronie ze zdjęciami ze studniówki. 

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz