poniedziałek, 10 lutego 2014

Forma studiów

Ferie u mnie prawie na całego dosłownie. Nie udało mi się uniknąć niektórych lekcji. Ale dwie w tygodniu, a szesnaście robi wielką różnice. Praca maturalna na ustny polski prawie skończona. Jeszcze dwa utwory muszę zinterpretować i całość podsumować w zakończeniu. Pomimo niektórych zajęć też znajduje czas na odpoczynek, bo potem już tylko dwa miesiące i matura. 

Pomału będę musiał pomyśleć o wyborze uczelni na, której chciałbym studiować. Nie jest to wcale takie łatwe, jakby mogło się wydawać, ale w końcu coś znajdę. Muszę się skontaktować z kimś kto zajmuje się sprawami osób niepełnosprawnych dotyczących studiowania. Większość uczelni ma pełnomocnika rektora ds. osób niepełnosprawnych. Wystarczy napisać lub zadzwonić do tej osoby i coś już będę wiedział w tej kwestii. Tym zajmę się za jakiś czas. Głównie chciałbym się dogadać w kwestii formy studiowania, bo w moim przypadku trzeba być szczerym, bo dojeżdżanie zimą nie wchodzi za bardzo w grę, ponieważ infekcje się mogą zdarzyć i inne jeszcze rzeczy. 

W każdym bądź razie chciałbym studiować za pomocą internetu przez Skype'a. Jakby się tak dało to byłbym zadowolony, bo mógłbym uczestniczyć w zajęciach siedząc w domu. Na egzaminy bym tylko dojeżdżał i gitara. Oprócz tego jest jeszcze coś takiego jak indywidualna organizacja studiów oraz indywidualny tok studiów. Z racji tego, że jestem niepełnosprawny, któraś z tych opcji jest dla mnie dostępna. Na razie na celowniku mam dwie, ewentualnie 3 uczelnie na, których mógłbym studiować to co chcę. Jest jeszcze trochę czasu na to, więc coś wymyślę.

PS. 
Nowy respi HELP już przysłał do mnie, a doktor mi już go poustawiał i działa już z godzinę i trochę :)        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz