niedziela, 20 października 2013

Cztery Osiemnastki cz. II "Koncert"

Wczoraj miałem najintensywniejszą sobotę pod każdym względem, ponieważ w sobotę w Andrychowskim Domu Kultury odbył się koncert charytatywny dla mnie. Na prawdę było super. Nie jestem najlepszy w opowiadaniu, ale postaram się to opisać jak najlepiej. Postaram się, aby wszystko napisać w odpowiedniej kolejności. Jedno po drugim. Zobaczymy jak mi to wyjdzie.

Część I koncertu: 

W części pierwszej koncertu ze swoim programem wystąpiło LO im. Marii Skłodowskiej-Curie w Andrychowie. Na samym początku zatańczyła para taneczna. Potem odbyło się przedstawienie inspirowane "Tangiem" Sławomira Mrożka, które przygotowało LO. Przedstawienie miało bardzo silny i ważny przekaz, gdyż przedstawiono w nim "telefon samobójców". Jak się oglądało to przedstawienie to można było odczytać jaki niosło przekaz. Potem dziewczyny zatańczyły hip-hop i jazz. Po tym odbył się recital w którym wzieli udział P. Marcin, Karolina, którzy śpiewali i Marcin, który grał na fortepianie. Wyszło im to świetnie. Następnie wystąpiła Justyna, która chodzi do mojej klasy. Justyna też super zaśpiewała. Potem pojawiło się kilka niespodzianek dla mnie. Pierwsza niespodzianka była taka, że na sali zgaszono światło i każdy kto miał telefon to go zaświecił i wyszły z tego tak jak by świeczki. Oczywiście puszczono "Sto lat" i naprawdę wyszedł super efekt. Potem moja klasa puściła zmontowany filmik z życzeniami od osób, które chodzą do mojej klasy i nauczycieli. Tego się nie spodziewałem. Filmik wyszedł super. Mogę powiedzieć, że był zajebisty. Na sam koniec puszczono filmik z życzeniami od gwiazd. Też to wyszło całkiem spoko. Oczywiście tradycyjnie wszyscy stali wokół mnie i zaśpiewali "Sto lat". Potem był tort. Zdmuchnąłem świeczki na torcie i pomyślałem życzenie. Na sam koniec dostałem bransoletkę od samorządu uczniowskiego LO. Jeszcze dostałem też od mojej klasy dużą antyramę ze zdjęciami wszystkich, którzy chodzą do mojej klasy i książkę po angielsku z wieloma objaśnieniami po bokach, która na pewno mi się przyda w dalszej nauce angielskiego.

Część II koncertu: 

Druga część koncertu już była tradycyjna. Wystąpiły w sumie 3 zespoły: 

- Soul Taker
- The Chilloud
- Roots Rockets

Oprócz tego odbywały się jeszcze licytacje. Zostały wylicytowane:

- płyta Peji
- Koszulka Grzegorza Fijałka
- płyty
  i kilka innych rzeczy

Jeszcze odbyła się nietypowa licytacja. Wylicytowano gitarę elektryczną z autografami członków zespołu Roots Rockets dla mnie. Na prawdę wiele ludzi szło i wrzucało pieniądze.

Oprócz tego koncert był na prawdę spoko. Było trochę rock'a i trochę reggae. Były to wyjątkowe 18-naste urodziny.

Chciałbym podziękować następującym osobom:

- P. Dorocie Okrzesik
- Komitetowi organizacyjnemu
- wszystkim, którzy sprzedawali kawę, herbatę, napoje, kubki itp.
- P. dyrektorowi LO
- P. Ewie Polak
- Polonistkom
- wszystkim nauczycielom LO
- wszystkim klasom LO
- klasie 3F LO
- P. Tomaszowi Żakowi burmistrzowi Andrychowa
- wszystkim innym, którzy pomagali przy koncercie
- wszystkim, którzy wzieli udział w części I koncertu i II
- wszystkim, którzy występowali na scenie MDK w Andrychowie
- zespołom
- sponsorom
- wszystkim, którzy przybyli na koncert
- wszystkim tym, których pominąłem za co ich przepraszam

 Zdjęcia w załączniku poniżej:

2 komentarze:

  1. hej, hej :)
    jest szansa na zobaczenie filmiku z życzeniami ? :) jeśli go masz - wstaw proszę ! bardzo mnie to ciekawi , a z przyczyn niezależnych byłam nieobecna ciałem na koncercie :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołem :)
    Niedługo wystawię te filmiki. Myślałem, że pójdzie mi to gładko, a tu niestety mam trochę z tym problemów. Skonwertowałem je i teraz muszę je przesłać na YT i potem dodać na bloga. Przesyłanie długo trwa, ale jestem już na dobrej drodze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń