czwartek, 22 sierpnia 2013

Wakacje 2013


Z racji tego, że w ostatnim poście pisałem, że dodam kilka zdjęć to postanowiłem to dziś zrealizować, ponieważ pogoda była bardziej sprzyjająca niż we środę. Więc jak już się odrobiłem ze wszystkim to namówiłem brata Łukasza i wybraliśmy się w plener porobić kilka fotek. Z kilku zdjęć wyszło ponad 200, a w sumie to z tego 30 wybrałem i kilka z nich trafi na bloga i fb. Uśmiechanie nie było dziś moją mocną stroną, ale na kilku smile i lans był. Po południu byłem na dworze tylko godzinę, bo zrobiło się zimno. Nawet swetr i polar nie pomógł na moje zimne ręce. Nie chciałem siedzieć w domu bezczynnie i się nudzić więc wziąłem się za lekturę i czytałem długo jak na mnie, bo aż dwie godziny i doszłem już do połowy. Nie jestem fanem czytania, ale od czasu do czasu coś poczytam. W mojej czytelniczej karierze przeczytałem wszystkie tomy Harrego Potera i dużo lektur szkolnych, no z wyjątkiem kilku.
Tutaj zasuwam moim ferrari,
może nie jest czerwone, ale  
pomarańczowe jest zajebiste. 



PS. W poprzednim poście było kilka błędów, ale poprawiłem je i mam nadzieję, że to się nie powtórzy.
Pozdrawiam serdecznie
wszystkich!:)

 

1 komentarz:

  1. U nas - w lubelskim, dziś nadal pada. Wam z pogodą się poszczęściło :)
    Błędów nie zauważyłam, widać albo nie były tak rażące, albo 2 miesiące braku szkoły dają się we znaki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń