środa, 19 listopada 2014

Kolejny post

Udało mi się znaleźć trochę czasu dzisiaj, żeby zajrzeć na swojego bloga i napisać posta. Ostatnimi czasy brakuje mi czasu, aby tu zajrzeć, ponieważ pracy i nauki jest dość dużo na moich studiach. Skończę czytać jedno, to już trzeba następne rzeczy czytać. Tak samo z zadaniami. Zadanie za zadaniem. Jeszcze udaje mi się wszystko ogarnąć, ale przyznam szczerze, że nie ma lekko.

W przyszłym roku być może uda mi się pojechać na dwutygodniowy turnus rehabilitacyjny w okolice gór Świętokrzyskich. Nie byłem już z parę lat na żadnym turnusie, więc się wybiorę. Zawsze to jest coś nowego dla mnie, jakaś odmiana było nie było to jest.

Ostatnio zacząłem pisać książkę. Jak znajduje czas, w zasadzie to w wolnych chwilach piszę sobie. To trochę potrwa zanim coś mi wyjdzie z tej mojej twórczości, ale cóż jestem dobrej myśli i przy tym póki co pozostanę.

Gdzieś na początku grudnia zacznę pisać osobnego bloga tylko, że po angielsku. Myślę, że to będzie dobre rozwiązanie dla mnie, ponieważ będę miał kontakt z językiem i będę pisał po angielsku co poniekąd jest dla mnie nauką było nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz