wtorek, 8 lipca 2014

Dwa newsy

Mam dwie wiadomości, które chciałbym Wam przedstawić. Jedna jest dobra, a druga zła. Najpierw zacznę od tej dobrej wiadomości, a mianowicie pisałem kiedyś, że staram się o baterie dodatkową do respi z Helpu. W maju i w czerwcu nie było możliwości, abym dostał tą baterie, ale zaraz na początku lipca zadzwoniliśmy do Helpu w tej sprawie i powiedzieli mojej mamie, że do tygodnia będzie decyzja w tej sprawie. No i wczoraj zadzwoniła do nas pani z Helpu, że posyłają nową dodatkową baterie do respi i dzisiaj rano kurier przyniósł paczkę. Bardzo się cieszę, że udało się w końcu z tą baterią. Jak to mówią cierpliwość popłaca. Opłacało się trochę poczekać. Jest to też po części zasługa mojego doktora, bo dzwonił do Helpu kilkanaście razy w mojej sprawie i jak widać przyniosło to oczekiwany skutek. Być może dzięki temu uda się zaliczyć jakąś dłuższą podróż w te wakacje. To była ta dobra wiadomość.

Teraz niestety muszę przejść do tej złej wiadomości. Tak więc jeśli chodzi o dofinansowanie na zakup akumulatorów do wózka elektrycznego to nie ma jeszcze decyzji i nie wiadomo w sumie kiedy ta decyzja będzie, bo miała być do 3 tygodni, potem pod koniec czerwca, następnie na początku lipca, a teraz ostatnio nam mówili, że w lipcu albo w pierwszym tygodniu sierpnia. To dobrze, że te akumulatory co teraz mam jeszcze jakoś działają, bo jakby trzeba było na PCPRze polegać to bym był mówiąc kolokwialnie w lesie albo w czarnej dupie. No ale nie mam na to wpływu żadnego. Nic z tym nie zrobię. Sorry taki mamy klimat. Teraz przerzuciłem się na podróżowanie samochodem. Co prawda głowa mi ucieka co chwile w aucie i trzeba ją trzymać. Ale jednak czasem warto się trochę pomęczyć, żeby móc coś zobaczyć czy zmienić otoczenie. Lato trwa u nas tylko 4 miesiące więc trzeba je jakoś wykorzystać. Zawsze trzeba znaleźć jakieś inne rozwiązanie jeśli nie możemy skorzystać z tego co mamy pod ręką. 

PS.
Na sam koniec dodam, że rekrutacja na studia trwa. W zeszłym tygodniu rekrutowałem się na ATH w Bielsku Białej na UŚ w Katowicach. O wynikach rekrutacji będę informował Was na bieżąco.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz