poniedziałek, 26 maja 2014

Time flies

Czas pędzi szalenie. Mimo, że mam sporo wolnego czasu to nie zawsze wiem jak go wykorzystać. Niedługo będziemy z mamą zamawiać akumulatory więc za jakiś czas uda się gdzieś pojechać i wyrwać z tego miasta na chwilę. Lubię wypady po za miasto, bo to daje mi jakiś odpoczynek i mogę trochę odreagować. Teraz nie muszę wstawać rano tak wcześnie, bo nie mam już lekcji. Początkowo mi tego brakowało, ale teraz staram się sam sobie organizować czas. Mogę zająć się teraz na spokojnie samym angielskim. Wczoraj byłem na wyborach i zagłosowałem przez co spełniłem swój obywatelski obowiązek. Były to moje pierwsze wybory, w których mogłem wziąć udział jako głosujący. Przynajmniej w minimalnym stopniu zwiększyłem frekwencję w wyborach, która nie jest powalająca, a wręcz bardzo słaba. Mówi się że wybory do europarlamentu są ważne, mniej ważne itd. Uważam, że wybory do europarlamentu są ważne, bo pokazują jak będzie się kształtować przyszłość UE, w której jest także Polska. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz