wtorek, 20 maja 2014

Po maturze

W tym tygodniu nie mam już żadnej matury. W zeszłą Środę zakończyłem pisanie matur. Poziom podstawowy z geografii nie sprawił mi dużych problemów. Nad dwoma czy trzema zadaniami, żem się zastanawiał, ale wszystko napisałem. Myślę, że będę z geografii zadowolony jak zobaczę wyniki. Ogólnie oceniam wszystkie moje matury pozytywnie. Jedynie polski sprawił mi trochę trudności, ale napisałem wszystko więc zobaczę jaki będzie tego rezultat. Matematyka nawet nie najgorzej mi poszła aczkolwiek niektóre zadania były trudne. Angielski podstawowy bardzo dobrze mi poszedł, a rozszerzenie było trochę trudniejsze i się okaże za 5 tygodni jak wszystko napisałem. Ustne matury wypadły super. Jestem z nich bardzo zadowolony. To tyle jeśli chodzi o moją maturę. 

Teraz doszły mi do naprawy akumulatory w wózku elektrycznym. Sprawdzaliśmy w hurtowni akumulatorów w Wadowicach i akumulatory są słabe i trzeba je wymienić na nowe. Te nadają się na złom niestety. Nawet ich podładowanie w serwisie nie pomogło za bardzo. Tak to po mieście trochę pojeżdżę na tych akumulatorach, ale o dłuższej trasie na razie mogę zapomnieć. Ewentualnie mógłbym zabrać ze sobą ładowarkę jakbym gdzieś jechał dalej. U kogoś bym ten wózek podładował, ale na dłuższą metę akumulatory i tak trzeba wymienić prędzej czy później, bo podładowywanie przestanie pomagać z czasem. Może niedługo uda się zakupić nowe. Kilka tygodni będę musiał poczekać, ale myślę, że za jakiś będą nowe akumulatory. Koszt akumulatorów z pominięciem sklepu madycznego wynosi 700 zł plus przesyłka z Łodzi. To już mam wtedy akumulatory prosto z serwisu więc mimo wszystko wychodzi mi taniej, bo pomijam sklep.      

2 komentarze:

  1. Witaj, to super, że jesteś zadowolony z wyników matury. Już wiesz, na jakie studia się wybierasz i co chcesz robić w życiu?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym dostać się na filologię angielską. Jak na nią dostanę to wtedy będę myślał o przyszłości. Skupiam się na tym co jest teraz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń