niedziela, 5 stycznia 2020

Pierwszy samodzielny wywiad

Moi Drodzy :)
Mogę powiedzieć, że Nowy Rok zaczynam z prawdziwym przytupem. Przedwczoraj od redaktora portalu informacyjnego Mamnewsa otrzymałem propozycję udzielenia pierwszego samodzielnego wywiadu. Z chęcią przyjąłem tą propozycję. Zazwyczaj w wywiadach o mnie głos zabierała moja mama, ale tym razem byłem to ja.
Wczoraj udało się nakręcić cały materiał. Miałem lekki stresik, ale jak na pierwszy raz to wyszło całkiem nieźle. Udzielenie wywiadu było dla mnie wyzwaniem, bo nie codziennie mam okazję występować przed kamerą, ale fajnie było podjąć takie wyzwanie, a jeszcze lepiej było jemu sprostać.
Wywiad ukazał się wczoraj wieczorem. Po raz kolejny otrzymałem wiele gratulacji i ciepłych słów. Na prawdę nie spodziewałem się, że będzie ich tak dużo. Za wszystkie komentarze z całego serca dziękuję. W wywiadzie opowiadam między innymi o sobie, mojej chorobie, studiach, planach na przyszłość i nie tylko. Jeśli jeszcze nie widzieliście mojego wywiadu albo nie znacie portalu Mamnewsa, a macie ochotę obejrzeć wywiad ze mną, to odsyłam Was do poniższego linku:

http://www.mamnewsa.pl/wiadomosci/historia-24---latka-z-andrychowa-ktory-nie-poddal-sie-chorobie-i-wlasnie-skonczyl-studia

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz