piątek, 7 października 2016

Wrześniowe wycieczki cz. II

Teraz pora na drugą część. W zasadzie to byłem jeszcze w jednym miejscu, w którym miałem być wcześniej już, ale wówczas nie było możliwości tam dojechać. W końcu jednak pojawiła się okazja zobaczyć to miejsce.

Znowu udaliśmy się w stronę Ustronia, ale tym razem nie do centrum miasta, a na Równicę, która znajduje się w pobliżu Ustronia.

Postanowiliśmy udać się do restauracji Dwór Skibówki, która jest właśnie na Równicy. Restauracja sama w sobie jest bardzo fajna. Natomiast jeśli chodzi o jedzenie, to jest bardzo dobre. Co do obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko poszło sprawnie i bezproblemowo.

Restauracja jest umiejscowiona w bardzo dobrym miejscu, ponieważ przy bardzo ładnej pogodzie można podziwiać piękne widoki na góry. Na prawdę widoki są piękne i dla nich warto tam pojechać. Mnie się bardzo podobało w tym miejscu.

A oto kilka zdjęć z Równicy:
















No i to byłoby na tyle, jeśli chodzi o wrześniowe wycieczki. Oprócz tych miejsc udało mi się jeszcze być w Katowicach, ale tylko dlatego, że musiałem załatwić pewne formalności w Biurze Osób Niepełnosprawnych UŚ. Teraz już wakacje dobiegły końca i najwyższy czas zabrać się za studia. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy.

2 komentarze: