wtorek, 23 lutego 2016

To już 4 lata

Tyle dokładnie mija lat odkąd mam tracheotomię i oddycham za pomocą respiratora. Dokładnie 4 lata. Jest to sporo czasu i też trochę doświadczeń mam za sobą, zarówno tych dobrych jak i tych złych. Te dobre doświadczenie dodawały i nadal dodają mi sił i motywacji do dalszego działania. Większość tych złych udaje mi się rozwiązać jakoś, co też w pewnym stopniu ma pozytywny wpływ na wszystko. W ciągu 4 lat sporo się zmieniło. Tak szczerze jak by mi ktoś powiedział, że będzie tak i tak to pewnie bym go wyśmiał i nie uwierzył w to, co mówi. Z drugiej strony nie mam na co narzekać, bo zawsze może być gorzej i tego się trzymam. Tak mija rok za rokiem. Jestem w dobrej formie, realizuję się i z optymizmem patrzę w przyszłość.

Jak wiecie jest teraz okres rozliczania się. Zwracam się do Was z prośbą o przekazanie 1% podatku na mój cel. Będzie wdzięczny za każdą wpłatę.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz