czwartek, 14 lipca 2016

Czerwiec :)

Był już maj w poprzednim poście, więc teraz pora na czerwiec. Na początku czerwca zaczęły mi się zaliczenia i egzaminy. W sumie miałem 6 egzaminów i na trzech byłem w Sosnowcu, ale na szczęście wszystkie udało mi się zdać w sesji i dzięki temu mam teraz wakacje. Sesja pokonana. Teraz mogę odpocząć i cieszę się z tego, bo przede mną trzeci rok w październiku. Rzecz jasna, oprócz nauki dojdzie mi wtedy pisanie pracy licencjackiej, ale na razie o tym w ogóle nie myślę, bo po prostu skupiam się na tym, co jest tu i teraz.

W czerwcu w sumie byłem na jednej fajnej wycieczce. Na początku czerwca udało mi się pojechać za granicę. Byłem w Ostrawie w Czechach. Było naprawdę super. Pogoda nam dopisała. Spędziliśmy cały dzień poza domem. Cieszę się, że udało mi się tam pojechać, bo wówczas jeszcze nigdy nie byłem w Czechach. Jeszcze chciałbym pojechać przynajmniej raz do Czech, tylko gdzieś dalej trochę. Coś się wymyśli.

Z rana wyruszyliśmy w podróż wynajętym busem. Po dwóch godzinach około jedenastej, południa byliśmy już na miejscu. Wycieczkę najpierw zaczęliśmy od zoo w Ostrawie, które jest ogromne i ładne. W zoo było spoko. W sumie to chyba z dobre trzy, cztery godziny zajęło nam przejście całego tego zoo i zobaczenie wszystkich zwierząt.  

Kilka zdjęć z zoo:





Po zoo zdecydowaliśmy, że trzeba udać się do centrum miasta, żeby coś zobaczyć i nie tylko. No i pojechaliśmy. Udało się zaliczyć obiad, lody, a nawet o supermarket zahaczyliśmy po drodze. Druga część tej wycieczki była tak samo fajna, jak i pierwsza. W sumie wszystkich było nas ośmiu i każdy był zadowolony z wycieczki, więc to najważniejsze i to też mnie cieszy. Wydaje mi się, że tę wycieczkę można z pewnością zaliczyć do udanych.

Kilka zdjęć z Ostrawy:

    



I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o czerwiec. Postaram się, aby kolejny post pojawił się wkrótce. No teraz mam na to więcej czasu i chcę to wykorzystać. Wiem, że wakacje już trwają, ale mimo to życzę Wam spokojnych, udanych i radosnych wakacji. Żebyście się nie nudzili, wypoczywali i żebyście mieli co wspominać potem. Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz