niedziela, 10 stycznia 2016

W Nowym Roku :)

Bardzo miło mi powitać Was w Nowym Roku. Życzę Wam, żeby ten rok był dla Was szczęśliwy i pełen fantastycznych wspomnień. Piszę z lekkim opóźnieniem, ale nie martwcie się, nie zapomniałem o Was i o blogu. 

Ostatnio trochę więcej czasu zajmują mi studia. Było nie było sesja, tuż, tuż. Niedługo będę znał terminy egzaminów, a będę miał ich w sumie 3. Zajęcia mogę już nagrywać. Udało się tą sprawę doprowadzić do końca i zakończyła się ona pozytywnie dla mnie. Jestem z tego zadowolony, że udało mi się postawić na swoim. To jest nie tylko moja zasługa, ale też w dużej mierze moich bliskich. Z pewnością bez ich wsparcia byłoby mi ciężko uporać się z tą sprawą.

W piątek przed świętami miałem dość ciekawy dzień. Zacząłem od rehabilitacji. Godzinę po ćwiczeniach miałem kolokwium, które robiłem przez Skype'a z wykładowczynią. Po 40 minutach zrobiłem wszystkie zadania. Szczęśliwie wszystko zdałem na piątkę. Jest się czym pochwalić, bo tak na dobrą sprawę to kolokwium zdało, tylko kilka osób w grupie. Potem po południu miałem gości. Odwiedziły mnie koleżanki z klasy z liceum. Całkiem sporo, żeśmy pogadali. Cieszę się z tego, że utrzymujemy ze sobą kontakt. Zawsze jestem z tego zadowolony, że ktoś mnie odwiedzi. Jeszcze wieczorem tego samego dnia odwiedzili Nas sąsiedzi. Też trochę posiedzieliśmy. Ten piątek mogę jak najbardziej zaliczyć do udanych.

Potem święta przyszły. Dostałem dwa prezenty, z czego jeden bardzo ładny. W Wigilię miałem gości, śpiewaliśmy kolędy, a nawet odwiedzili mnie kolędnicy. W Boże Narodzenie też nie siedzieliśmy sami. Święta spędziłem w bardzo fajnej atmosferze. Sylwestra robiłem w domu z sąsiadami. Było super. W sumie miałem wolne jeszcze do 6 stycznia. W ten weekend za to w tak zwanym między czasie oglądałem mecze Naszych siatkarzy, którzy dostarczyli Nam sporo emocji. Dzisiaj wygrali i się cieszę z tego.

2 komentarze:

  1. Witam Cię Szymonie :-)
    W sumie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga,ale cieszę się z tego.
    Super, że się realizujesz ;-) Życzę Ci zdrowia, wytrwałości, siły i pozytywizmu! Pozdrawiam Ciebie serdecznie i również zapraszam na mojego bloga: http://joannatrzop.blogspot.com/p/blog-page_6.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Dziękuję za komentarz. Życzę Ci wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń :)
    Pozdrawiam ;)

    PS. Zajrzałem na Twojego bloga i mi się podoba jak piszesz :D

    OdpowiedzUsuń