czwartek, 26 czerwca 2014

Jutrzejszy dzień

Jutro ważny dzień przede mną. Jest ważny dla mnie z dwóch względów. Po pierwsze w piątek będą wyniki z matury, okaże się czarno na białym jak mi poszło i czy udało mi się zdać maturę. Stresik mały jest, ale da się go opanować. Po drugie jutro minie dokładnie rok odkąd prowadzę bloga. To właśnie dzięki niemu dziele się z Wami swoimi sukcesami jak i porażkami. Piszę tu o swoich planach na przyszłość, o swoim życiu itd. Jeszcze dzięki mojemu blogowaniu mogę wyrazić opinie na każdy temat. To taki przedsmak przed jutrem. Jutro podsumowanie będzie większe.

1 komentarz:

  1. Witam Cię Szymon. Śledzę twój blog od niedawna, mój syn również dotknięty jest tą chorobą. Jesteś bardzo pozytywną osobą, swoim nastawieniem i pogodą ducha zarażasz innych. Jestem ciekawa jak matura, czekam na twój kolejny wpis.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń