niedziela, 1 września 2013

Dobre wieści

Trochę mnie tu nie było, ale w końcu wszedłem na bloga i postanowiłem dać kolejnego już 20 posta. Szczerze to nie o tym chce napisać, nie o tym.

Jakoś na początku wakacji dowiedziałem się od wychowawczyni, że zostałem wytypowany do stypendium naukowego, ale nie pisałem o tym, bo nie chciałem zapeszać. Jakoś nie myślałem o tym cały czas. W ogóle nie spodziewałem się, że dostanę to stypendium, a tu w tym tygodniu dzwonią ze szkoły, że dostałem. Naprawdę cieszę się z tego, bo mam jakąś rekompensatę za bardzo dobre wyniki w nauce. Łącznie ze mną to stypendium dostało 5 osób w liceum. Stypendium nie zawdzięczam sobie w całości, ale jeszcze dwóm osobom, bo gdyby nie namówiła mnie pani z polskiego na wzięcie udziału w konkursie to byłoby ciężko dostać stypendium. Jeszcze gdyby nie szóstka, którą dał mi pan od informatyki. Wprawdzie to ona podniosła mi średnią na 5.0. To też na pewno pomogło w uzyskaniu stypendium. Czwórkę miałem tylko z matmy, ale u tej nauczycielki co mnie uczy mieć 4 to jest dużo naprawdę. Mówiąc krótko czwórka u niej to jak piątka, ale nauczyciel z matmy musi być wymagający, by uczniowie nie weszli mu na głowę. Stypendium zawdzięczam nauczycielom, sobie i innym jeszcze osobom. Moje wyniki w nauce są taką kropką nad i. Trochę czasu trzeba było poświęcić nie mówię nie. Chodząc do szkoły to jeszcze więcej czasu trzeba poświęcić, a nawet multum. Ci co chodzą do szkoły to coś o tym wiedzą. Na pewno wie o tym Klaudia dziewczyna mojego brata Kamila, która też bardzo dobrze się uczy, nawet lepiej niż ja i też dostała stypendium.

Jutro mam jechać na rozpoczęcie, ale pogoda znów plata mi figle. We wtorek do Kalwarii w związku z tym stypendium też mam pojechać. Potem witaj szanowna szkoło. Po wakacjach jestem zdeterminowany i zmobilizowany na 100%. Zobaczymy jak długo to potrwa. Na początku roku szkolnego zawsze są chęci, a potem z każdym miesiącem zaczyna ich brakować.

Zapomniałem dodać, że termin koncertu charytatywnego "Dla Szymona" jest już ustalony, a mianowicie wypada on 19 października 2013 roku. Ten koncert będzie wyjątkowy, bo będzie osiemnastkowy. Każdy był, jest i będzie wyjątkowy zawsze. Jest to wkład dużej, a nawet bardzo dużej liczby osób. Myślę, że będzie całkiem dobrze, ą nawet bardzo dobrze.

Pozdrawiam:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz